Blogger news

Sunday, February 12, 2012

Internet Download Manager 6.08 {Only Chamod}

හාහාහා කස්ටියට කොහොමද ? මම නන් හොදින්. මම අදත් ඊයේ වගේම ඔයාලට ගොඩක් වටිනා කියන දෙයක් අරගෙන අවා. මොකක්ද ? Internet Download Manager 6.08 හෙවත් (IDM) අලුත් සංස්කරණය. ඔයාලා දන්නවනේ දැනට ලෝකයේ තියන හොඳම ඩවුන්ලෝඩ් කරන සොෆ්ට් එක තමයි මේක. ඉතින් අපි මේකෙන් වැඩක් ගන්නේ නැති නන් වැඩක් තියනවද ? ගොඩක් දෙනාට මේ සොෆ්ට් එකේ තියන ප්‍රශ්නය තමයි මේ සොෆ්ට් එක ඇක්ටිව් කරගන්න අකාරය. ඇක්ටිව් කරගන්නවයි කියල සල්ලි දීලා ගන්න පුලුවන්ද නේද අනික කෝ අපිට ඕවට කාසි. ඔන්න ඔය ප්‍රශ්නෙට මම අද ගේනවා පිළිතුරක්. වැඩි කතා ඕනේ නැ මම මේ දෙන ලින්ක් එකෙන් ගිහිල්ලා මේ සොෆ්ට් එක ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්න

http://www.mediafire.com/download.php?pm99x0k7ee9la1q
හාහා ඉන්ස්ටල්ල් කරන විදිය කියල දුන්නේ නෑ නේ. එනන් බලාගන්නකෝ ඉන්ස්ට්‍රෝල් කරන විදිය.
දැන් ඔයාගේ කොම් එකට ඩවුන්ලෝඩ් වෙලා ඇති IDM 6.08 (Only Chamod) කියලා ෆයිල් එකක්. එන්න එක ඩබල් ක්ලික් කරන්න. ඊට පස්සේ  IDM ඉන්ස්ට්‍රෝල් කරගන්න. ඊට පස්සේ  IDM 6.08 (Only Chamod) කියන ෆයිල් එකේ ඇති crack එක ඕපන් කරන්න.
ඊට පස්සේ ඔන්න ඔය වගේ එකක් එයි. Generate ක්ලික් කරන්න. ක්ලික් කරට පස්සේ ඔතන යට තියනවා Serial එක. එන්න එක කොපි කරලා IDM registration එකට 
First Name      :ඔයාට කැමති නමක් දෙන්න.
Last Name      :ඔයාට කැමති නමක් දෙන්න.
Email               : ඔයාගේ email එක දෙන්න.
Serial number : මෙතනට අර ඔය කොපි කරගත්තු Serial එක දෙන්න.
දැන් OK කරන්න.
දැන් වැඩේ හරි. එනන් මම කැපුනා.
සුබ දවසක් !!

4 comments to “Internet Download Manager 6.08 {Only Chamod}”

  • February 16, 2012 at 5:10 AM
    Anonymous says:

    elama ela niyamata wada karanawa.

    delete
  • February 16, 2012 at 5:11 AM
    Anonymous says:

    6.09 nadda ? mekath aulak na

    delete
  • February 17, 2012 at 7:22 AM
    djchameera says:

    මචන් මගේ 6.07 තියෙනවා. එක uninstall කරලද ඕක install කරන්න ඕනෙද?

    delete
  • February 17, 2012 at 6:56 PM

    ow machan. uninstall karala meka install karaganna.

    delete

Post a Comment

 

Chamod Sanjaya Copyright © 2011 -- -- Powered by Blogger